De film speelt zich af in de niet al te verre toekomst, waarin het bedrijf AEON een miljardenconcern in de farmaceutische industrie is geworden. De start-up heeft dit voor elkaar gekregen met een revolutionaire technologie die het mogelijk maakt om levens van de ene persoon op de andere over te dragen. Dit heeft ernstige gevolgen voor delen van de samenleving. Nadat zijn vrouw wordt gedwongen om 40 jaar van haar leven op te geven als betaling voor een verzekeringsschuld, zoekt een man wanhopig naar een manier om ze terug te krijgen.
Sound | David Reichelt | Music |
Sound | Panic Girl | Music |
Production | Lisa Stutzky | Casting |
Production | Donatas Šimukauskas | Casting |
Art | Marc Bitz | Production Design |
Art | Josef Brandl | Production Design |
Art | Ainis Jankauskas | Art Direction |
Art | Michael Fissneider | Supervising Art Director |
Art | Ieva Rojute | Set Decoration |
Costume & Make-Up | Bettina Catharina Proske | Costume Design |
Costume & Make-Up | Charlotte Chang | Makeup Artist |
Directing | Ronny Bregulla | First Assistant Director |
Directing | Bryony James | Second Assistant Director |
Directing | Danielė Zavadskytė | Third Assistant Director |
Sound | Lena Beck | Sound Designer |
Sound | Michael Stancyk | Foley Artist |
Visual Effects | Jens Döldissen | Special Effects Supervisor |
Crew | Antanas Surgailis | Special Effects |
Visual Effects | Anekha Ajith | Visual Effects Coordinator |
Crew | Boris Backes | Stunts |
Writing | Peter Kocyla | Writer |
Writing | Boris Kunz | Writer |
Writing | Simon Amberger | Writer |
Crew | Christian Stangassinger | Cinematography |
Directing | Boris Kunz | Director |
Editing | Max Fey | Editor |
Costume & Make-Up | Bettina C. Proske | Costume Design |
Production | Nathalie Bouteiller-Marin | Producer |
Production | Simon Amberger | Executive Producer |
Production | Korbinian Dufter | Executive Producer |
Production | Nina Kammermeier | Producer |
Production | Rafael Parente | Executive Producer |