Tijdens een korte vakantie naar San Francisco krijgt accountant Frank Bigelow een dodelijk gif toegediend. Wanneer een dokter hem vertelt dat hij nog maar kort te leven heeft, gaat Frank zijn hoedanigheden van de afgelopen 24 uur na en begint hij een speurtocht naar wie hem dit heeft aangedaan.
Nee, helaas is D.O.A. nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Camera | Ernest Laszlo | Director of Photography |
Editing | Arthur H. Nadel | Editor |
Directing | Rudolph Maté | Director |
Sound | Dimitri Tiomkin | Original Music Composer |
Production | Leo C. Popkin | Producer |
Writing | Clarence Greene | Screenplay |
Art | Al Orenbach | Set Decoration |
Writing | Russell Rouse | Screenplay |
Costume & Make-Up | Irving Berns | Makeup Artist |
Writing | Clarence Greene | Story |
Writing | Russell Rouse | Story |
Camera | Frank Tanner | Still Photographer |
Sound | Paul Marquardt | Orchestrator |
Directing | Arnold Laven | Script Supervisor |
Production | Harry M. Popkin | Executive Producer |
Lighting | James Potevin | Gaffer |
Production | Joseph H. Nadel | Associate Producer |
Camera | Carl Gibson | Grip |
Sound | Herbert Taylor | Orchestrator |
Sound | Mac Dalgleish | Sound Recordist |
Directing | Marty Moss | Assistant Director |
Sound | Ben Winkler | Sound Recordist |
Crew | Jack N. Young | Utility Stunts |
Camera | Gene Hirsch | Camera Operator |
Camera | Jack Fuqua | Camera Operator |
Sound | Dimitri Tiomkin | Music Director |
Crew | Harry M. Popkin | Presenter |
Art | Duncan Cramer | Art Direction |
Costume & Make-Up | Maria P. Donovan | Costume Design |