Een familie leeft een geïsoleerd bestaan in ruraal Noord-Californië tijdens de Grote Depressie. Mary-Ann, de dochter in de familie, heeft te kampen met een zeer strenge vader, maar toch onderhoudt ze in het geheim een relatie met Charlie. Door de voedselschaarste zijn de mannen genoodzaakt diep in de bossen te gaan jagen. Mary-Ann's vader en haar broer Job worden tijdens de jacht vergezeld door Charlie, wat leidt tot de nodige onderlinge spanningen.
Nee, helaas is Redland nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Asiel Norton | Director |
Art | Joe 'Lazer' Carter | Art Department Assistant |
Crew | David Van Woert | Digital Effects Supervisor |
Costume & Make-Up | Sarah Jeanne Mgeni | Costume Supervisor |
Costume & Make-Up | Lisa Norcia | Costume Design |
Crew | Alden Anderson | Telecine Colorist |
Editing | Kenny Becker | Color Timer |
Production | Edward Oleschak | Producer |
Sound | Dana Kopetzky | Sound mixer |
Crew | Edward Oleschak | Post Production Supervisor |
Editing | Lisa Baro | Dialogue Editor |
Production | Magdalena Zyzak | Producer |
Art | Erica Botkin | Art Department Assistant |
Costume & Make-Up | Maxwell Fasen | Set Dressing Artist |
Directing | Jake Worden | Assistant Director |
Editing | David Fred Masselink | Digital Intermediate |
Costume & Make-Up | Richard Miranda | Makeup Artist |
Crew | Josephine de Montjoye | Special Effects |
Writing | Asiel Norton | Writer |
Editing | Magdalena Zyzak | Editor |
Art | Jennifer Fulmer | Art Direction |
Costume & Make-Up | Josephine de Montjoye | Makeup Artist |
Writing | Magdalena Zyzak | Writer |
Art | Thomas William Hallbauer | Production Design |
Directing | Toben Seymour | Assistant Director |
Editing | Josephine de Montjoye | Digital Intermediate |
Sound | David Bartlett | Sound Re-Recording Mixer |
Editing | Leo Vazzali | Digital Intermediate |
Editing | Michael Palmerio | Editor |
Camera | Zoran Popović | Director of Photography |
Production | Steven Ritchie | Production Manager |
Directing | Steven Ritchie | Assistant Director |