Gebaseerd op de vooroorlogse moordzaak van het Malisz koppel in de jaren dertig, is de film een reconstructie van de roofoverval van het echtpaar op een oud invalide echtpaar, en van het tegen hen gevoerde proces. Jan Malisz is een illustrator, die door zijn baas, een architect, niet wordt gebruikt. Zijn ouders mogen zijn vrouw niet, en Jan en zijn vrouw hebben de ene kleinzielige baan na de ander. Uiteindelijk proberen ze een postbode te beroven, om daarna de moord op het oude echtpaar te plegen.
Nee, helaas is Na wylot nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Grzegorz Królikiewicz | Director |
Sound | Janusz Hajdun | Music |
Camera | Bogdan Dziworski | Director of Photography |
Art | Jarosław Świtoniak | Production Design |
Costume & Make-Up | Hanna Morawiecka | Costume Design |
Art | Zbigniew Warpechowski | Set Decoration |
Editing | Zofia Dwornik | Editor |
Sound | Henryk Kuźniak | Music |
Sound | Jerzy Wroński | Sound |
Costume & Make-Up | Jadwiga Swiętosławska | Makeup Artist |
Writing | Grzegorz Królikiewicz | Screenplay |
Directing | Ewa Andrzejewska | Assistant Director |
Directing | Marian Zietkiewicz | Assistant Director |
Directing | Maria Braum | Assistant Director |
Directing | Krzysztof Wojciechowski | First Assistant Director |
Camera | Zdzislaw Kaczmarek | Camera Operator |
Camera | Paweł Czech | Assistant Camera |
Camera | Tadeusz Jaworski | Assistant Camera |
Art | Stanisław Moruzgała | Assistant Set Decoration |
Sound | Hieronim Langner | Sound Assistant |
Editing | Anna Rubińska | Assistant Editor |
Production | Czesław Magnowski | Production Consultant |
Crew | Czesław Magnowski | Stunts |
Production | Jerzy Rutowicz | Production Manager |
Production | Tadeusz Slaby | Assistant Production Manager |
Production | Jerzy Ciemnolonski | Assistant Production Manager |
Production | Waldemar Król | Assistant Production Manager |