Duitsland aan het einde van de jaren vijftig. De economie kent hoge toppen, de mensen hebben opnieuw een goed gevoel en de gebeurtenissen van minder dan twintig jaar eerder verdwijnen langzaam maar zeker naar de achtergrond. Maar op een dag moet journalist Thomas Gnielka in Frankfurt voor de rechtbank verschijnen. In verband met een voormalig kampbewaarder van Auschwitz die als leraar schijnt te werken.
Nee, helaas is Im Labyrinth des Schweigens nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Giulio Ricciarelli | Director |
Writing | Giulio Ricciarelli | Screenplay |
Sound | Sebastian Pille | Music |
Writing | Elisabeth Bartel | Screenplay |
Sound | Stefan Korte | Sound Re-Recording Mixer |
Camera | Roman Osin | Director of Photography |
Camera | Nikolaj Georgiew | Camera Operator |
Camera | Martin Rinderknecht | Helicopter Camera |
Camera | Martin Langer | Director of Photography |
Art | Manfred Döring | Art Direction |
Visual Effects | Nina Knott | Visual Effects Producer |
Editing | Magda Habernickel | Dialogue Editor |
Editing | Andrea Mertens | Editor |
Art | Janina Jaensch | Set Decoration |
Costume & Make-Up | Aenne Plaumann | Costume Design |
Sound | Max Bauer | Foley |
Camera | Heike Ulrich | Still Photographer |
Production | Elisabeth Bartel | Researcher |
Editing | Christopher Chaber | Digital Intermediate |
Sound | Friedrich M. Dosch | Sound Designer |
Visual Effects | David Laubsch | Visual Effects Supervisor |
Sound | Monika Gussner | ADR & Dubbing |