De 33-jarige Andi en de 36-jarige Benno zijn twee zeer verschillende mannen. Maar ze hebben één ding gemeen: ze zijn beiden zeer ziek en hun dood is nabij. Onder het motto 'carpe diem' willen beiden nog een laatste avontuur beleven. Maar ongeacht hoeveel duizenden kilometer ze reizen en ongeacht of ze naar het einde van de wereld trekken, Andi en Benno vinden geen enkele voldoening in hun trektocht. Misschien moeten zij op het einde wel op zoek gaan naar iets helemaal anders.
Nee, helaas is Der geilste Tag nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Florian David Fitz | Director |
Writing | Florian David Fitz | Writer |
Production | Klaus Dohle | Co-Producer |
Costume & Make-Up | Metin Misdik | Costume Design |
Art | Andreas Widmann | Art Direction |
Editing | Stefan Essl | Editor |
Camera | Bernhard Jasper | Director of Photography |
Production | Dan Maag | Producer |
Production | Marco Beckmann | Producer |
Art | Christian Pralle | Art Direction |
Sound | Siggi Mueller | Original Music Composer |
Production | Matthias Schweighöfer | Producer |
Art | Christian Eisele | Production Design |
Art | Gabriella Ausonio | Set Decoration |
Sound | Egon Riedel | Original Music Composer |
Production | Markus Reinecke | Associate Producer |
Crew | Bernhard Jasper | Cinematography |
Production | Hannah Maag | Executive Producer |
Production | Sören Bode | Assistant Production Manager |
Production | Felix Leitermann | Production Manager |
Editing | Stephanie Schettler-Köhler | Project Manager |
Production | Andrea Pienaar | Line Producer |
Costume & Make-Up | Hannah Chinnakam | Makeup Artist |
Costume & Make-Up | Charlotte Chang | Makeup Department Head |
Art | Renee Filipova | Set Decoration |
Directing | Walter Erbe | First Assistant Director |
Costume & Make-Up | Alisia Schreiner | Makeup Artist |
Production | Benedikt Bothe | Unit Manager |
Directing | Marie-Amélie Steul | Second Second Assistant Director |
Costume & Make-Up | Anna Kirchhammer | Makeup Artist |
Production | Giselher Venzke | Associate Producer |