Marina, een vrouw met een glazen oog, wordt in elkaar geslagen door haar vriend Daniel. Rafael, een goedhartige slager, is hiervan getuige. Hij redt Marina van Daniel. Zij vertelt Rafael over de slechte omstandigheden waarin zij en Daniel opgegroeid zijn en dat ze zwanger is. Rafael heeft zijn eigen fysieke problemen, maar de twee blijven een koppel. Hij ontfermt zich als een vader over Marina's kind. Jaren later staat Daniel echter weer voor de deur; net uit de gevangenis en op zoek naar een plek om te verblijven.
Nee, helaas is La buena estrella nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Ricardo Franco | Director |
Costume & Make-Up | Lala Huete | Costume Design |
Editing | Esperanza Cobos | Editor |
Production | Enrique Cerezo | Producer |
Art | Juan Botella | Art Direction |
Costume & Make-Up | María Isabel Adánez | Hairstylist |
Directing | Elena Gil Nagel | Script Supervisor |
Production | José Miguel Mendiola | Accountant |
Costume & Make-Up | Paca Almenara | Makeup Artist |
Production | José Antonio García Tapia | Production Manager |
Production | Pedro Costa Musté | Executive Producer |
Camera | Ramiro Sabell | Assistant Camera |
Sound | Bela María da Costa | Sound Editor |
Sound | Miguel Rejas | Sound |
Directing | Fernando Bauluz | Assistant Director |
Sound | Eva Gancedo | Original Music Composer |
Directing | Marta de Benito | Second Assistant Director |
Production | Montserrat Buscató | Administration |
Production | Pedro Costa Musté | Producer |
Sound | Carlos Garrido | Sound Mixer |
Sound | Jaime Fernández-Cid Buscató | Boom Operator |
Writing | Ángeles González-Sinde | Screenplay |
Writing | Ricardo Franco | Screenplay |
Camera | Tote Trenas | Director of Photography |
Sound | Luis Castro | Sound Effects |
Lighting | Miguel Ángel Cárdenas | Gaffer |
Art | Marta Blasco | Property Master |
Crew | Pau Costa | Special Effects |
Camera | Mario Montero | Camera Operator |
Crew | Raúl Romanillos | Special Effects |
Editing | Buster Franco | Assistant Editor |