Komiek Langston Kerman vertelt over het opvoeden van een eersteklas baby, het lesgeven aan gemene tieners en het beheren van de dating-apps van zijn schoonmoeder in deze hilarische special.
Een tienercrimineel en een jonge prostituee vormen een onwaarschijnlijk team tijdens een nacht waarin ze worden geconfronteerd met hun pijnlijke verleden en hun geweten.
De vier rijkste vrijgezellen van Abuja genieten van een leven met snelle auto's, prachtige huizen en aandacht van vrouwen, terwijl ze hun echte leven verbergen.
Veertien jaar na dato vertrekt een getrouwde man naar Amsterdam om de vrouw te zoeken van wie hij hield en die hem verliet. Maar hij moet kiezen waar zijn hart ligt.
Nadat een gemutileerd lichaam van een jongen is teruggevonden, worden de Jezuïeten Gus Saenz en Jerome Lucero bij het onderzoek betrokken. Gauw wordt duidelijk dat er een seriemoordenaar in het spel is die op kinderen jaagt die, om te overleven, op de vuilnisbelt werken.
Op de aardbeienvelden van Zuid-Zweden valt de zoon van een Poolse gastarbeider voor de dochter van een Zweedse boer en vecht hij tegen vooroordelen en ongelijkheid.
Beroofd van aardse herinneringen, worstelt een nieuwkomer in het hiernamaals om het verleden te herstellen, in deze poëtische fantasie die een duistere reflectie biedt op persoonlijke verzoening in de schaduw van het gewelddadige verleden van Kenia. Stel je voor dat je op een dag wakker wordt in een dorre woestenij. Door geheugenverlies heb je geen idee waar je bent, wat je identiteit is en hoe je bent aangekomen. Een kleine groep vreemden heet je welkom in een nabijgelegen oaseresort en onthult je de aard van deze nieuwe realiteit. Je bent dood. En dit is het hiernamaals. Dit is wat er gebeurt met Kaleche (Nyokabi Gethaiga) in de enigmatische openingsscène van Kati Kati, de poëtische debuutfilm van schrijver-regisseur Mbithi Masya.